Revista Felicia va ofera:
-
CONCURS: Câștigă o ședință foto profesională
-
CONCURS: Câștigă ședințe de tratament anticelulitic
-
Dieta esenţială
-
Montignac - Prevenirea bolilor cardiovasculare
-
Castiga acum incredere in tine - Paul McKenna
-
O viata noua in 7 zile - Paul McKenna
-
“Te pot face să slăbeşti”
-
Lasa-te de fumat in 30 de zile
-
Montignac - mananc sanatos si raman tanar
-
Dieta Montignac pentru femei
-
Zodiacul Copiilor
-
Nutritie si biotratamente - vol.3
-
Nutritie si biotratamente - vol.2
-
Nutritie si biotratamente
-
Ghidul varstelor femeii
-
Colectia Montignac: Indicele Glicemic
-
Michel Montignac - Mananc, Slabesc si ma Mentin
-
Ghidul Terapiilor Complementare
Consumul excesiv de sare, un pericol pentru copii
O alimentatie bogata in sare creste riscul de obezitate la copii deoarece acestia sunt tentati sa consume mai multe bauturi carbo-gazoase dulci, care duc la supraponderalitate
Cercetatorii de la Universitatea din Londra spun ca injumatatirea ratiei zilnice de sase grame de sare din alimentatia unui copil are ca efect reducerea a 250 de calorii din dieta saptamanala a acestuia. Produsele sarate reprezinta principalul aliat al obezitatii. Specialistii au ajuns la aceasta concluzie dupa ce au urmarit obiceiurile alimentare zilnice ale unui grup de 1.600 de copii. Studiul, publicat in jurnalul medical "Hypertensioni, mai releva faptul ca unul din cinci copii britanici este obez, existand temeri ca numarul acestora va continua sa creasca. Alimentatia excesiv de sarata produce senzatia de sete, ceea ce duce, la randul ei, la o crestere a consumului de sucuri bogate din punct de vedere caloric atat la adulti, cat si la copii. "Chiar daca unii producatori au luat masuri pentru a reduce nivelul de sare din produse precum paine sau cereale, exista, din pacate, alimente destinate in special copiilor care nu pot evita acest condiment fara ca produsul sa ramana fara niciun pic de gust. Daca situatia continua, pana in 2050, un sfert din copii vor deveni obezi, ceea ce va avea ca rezultat un numar ridicat de cazuri de diabet tip 2, boli de inima, infarct si canceri, a declarat Graham McGregor, unul dintre autorii studiului.
Guvernul britanic a dat o directiva prin care sfatuieste parintii sa nu le permita copiilor cu varste cuprinse intre 1 si 3 ani sa consume mai mult de doua grame de sare pe zi. Copiii cu varste intre 4 si 6 ani nu trebuie sa depaseasca trei grame pe zi, iar pentru cei de 7 sau 10 ani limita este de cinci grame.
Citeste si ...
- »Ultravioletele cresc capacitatea de învăţare rapidă
- »Vara, luna ne influenţează psihicul
- »Felul de a înota ne dezvăluie caracterul
- »Muzica, cel mai placut tratament
- »Migrenele pot provoca leziuni pe creier
- »Guma de mestecat este nesanatoasa
- »Rasul te vindeca de stres
- »Ceapa care nu te face sa... plangi
- »Lasa-te de fumat facand sport
- »Insomniile, o grava problema de sanatate
Semnificaţia culorilor îmbrăcăminţii
Pentru mulţi, îmbrăcămintea nu reprezintă doar un accesoriu. Pentru cei cu capacitate de opţiune, este şi o modalitate de expresie a propriei personalităţi. Să le luăm pe rând semnificaţia celor mai importante culori. Negrul este considerat regele încoronat al modei. Emană putere şi stabilitate. Este ales (în afara...
continuareHoroscop
19 Februarie - 20 Martie






