Revista Felicia va ofera:
-
CONCURS: Câștigă o ședință foto profesională
-
CONCURS: Câștigă ședințe de tratament anticelulitic
-
Dieta esenţială
-
Montignac - Prevenirea bolilor cardiovasculare
-
Castiga acum incredere in tine - Paul McKenna
-
O viata noua in 7 zile - Paul McKenna
-
“Te pot face să slăbeşti”
-
Lasa-te de fumat in 30 de zile
-
Montignac - mananc sanatos si raman tanar
-
Dieta Montignac pentru femei
-
Zodiacul Copiilor
-
Nutritie si biotratamente - vol.3
-
Nutritie si biotratamente - vol.2
-
Nutritie si biotratamente
-
Ghidul varstelor femeii
-
Colectia Montignac: Indicele Glicemic
-
Michel Montignac - Mananc, Slabesc si ma Mentin
-
Ghidul Terapiilor Complementare
7 alimente care te ajută să slăbești
Nu faptul că mănânci te îngrașă. Dimpotrivă, împrietenește-te cu alimentele potrivite și kilogramele în plus se vor topi în scurtă vreme. Iată 7 alimente din lista de aur a nutriționiștilor, care te ajută să arzi caloriile
Stai puțin, parcă cerealele sunt doldora de carbohidrați! Da și nu. Cerealele integrale au ceea ce specialiștii numesc „index de sațietate”, ceea ce înseamnă că te satură repede. Sunt bogate în fibre solubile, care reduc colesterolul din sânge. Pentru că se digeră greu, îți dau impresia de sațietate timp de câteva ore bune și nu cresc nivelul glicemiei.
2. Ouă
De ani de zile nutriționiștii încearcă să restabilească reputația ouălor. Ei au demontat mitul colesterolului crescut din pricina consumului de ouă, după ce au descoperit că acest aliment este într-adevăr plin de colesterol – dar unul diferit de cel uman. Au mai observat și faptul că oul conține într-o formă concentrată mai multă proteină animală, lipsindu-i însă grăsimea, pe care o are din plin carnea.
Studiile au arătat că persoanele care consumă în fiecare dimineață un ou fiert cu pâine prăjită sau cu cereale integrale slăbesc de două ori mai repede decât cele care iau un mic dejun bazat pe carbohidrați.
Citeste si ...
- »De ce apare pofta de dulce
- »Lactatele – un pericol pentru sănătatea noastră?
- »Seria „Şi noi ce mâncăm?” a doctorului Menci la superpreţ, cu Gazeta Sporturilor!
- »Cum alegi dulciuri mai puţin nocive din supermarket?
- »Cât de des putem consuma produse de patiserie?
- »Seminţele de in scad colesterolul şi te scapă de kilogramele în plus
- »Fibrele nu trebuie să lipsească din alimentaţia zilnică
- »Slăbeşte cu dieta disociată
- »Mănâncă sănătos în perioada postului
- »5 trucuri care taie pofta de mâncare
- »Cum recunoşti mierea de calitate
Studiile publicate de reputatul „Journal of Obesity”, revista medicilor nutriționiști americani, arată că în lapte și în iaurtul degresat găsim un amestec de calciu, vit. D și proteine slabe în grăsimi care ne ajută să slăbim și să avem o musculatură fermă - deci o imagine mai buna.
4. Mere
Un măr pe zi ține obezitatea departe. Numeroase - și serioase – studii au demonstrat că dacă mâncăm un măr cu o jumătate de oră înainte de masă, reducem numărul de calorii din farfurie! Explicația e simplă: fibrele vegetale din măr ne dau senzația de sațietate, deci vom mânca mai puțin. Cercetări mai recente arată cum antioxidanții din mere previn apariția sindromului metabolic, o combinație mortală de colesterol mărit, tensiune arterială crescută și un început de diabet. Acest sindrom tinde să apară o dată cu acumularea grăsimii în centura abdominală, adică în jurul taliei și pe burtă.
De asemenea, pectina din mere limitează absorbția grăsimii în celule.
5. Carne roșie
Nu te așteptai să o descoperi într-un articol despre dietă, nu? Dar un studiu publicat în revista „American Journal of Clinical Nutrition” compară rezultatelor femeilor care au consumat carne roșie cu cele care nu s-au atins de carnea de vită și porc. Surpriză! Carnivorele au slăbit mai mult! Experții au găsit o explicație: proteinele din carnea roșie slabă ne ajută să ne păstrăm masa musculară. Dar asta presupune, desigur, că facem sport ca să creștem acea masă musculară.
6. Scorțișoară
Acest condiment are puterea uimitoare de a ne ajuta să metabolizăm zahărul. O jumătate până la două lingurițe de scorțișoară pot reduce nivelul glicemiei și colesterolului din sânge cu un procent cuprins între 10 și 25%. Putem presăra scorțișoara pe spume de fructe, în cafeaua cu frișcă, la cerealele cu lapte sau iaurt.
7. Alune
O altă surpriză, nu? Nucile, semințele se presupune că îngrașă. Ei bine, alunele sunt pline de calorii, dar extrem de nutritive și sățioase. Ele contraatacă trigliceridele și reduc mult colesterolul. Mănâncă un pumn de alune ori de câte ori ți-e poftă - e felul în care organismul tău te avertizează asupra unor carențe. Nu exagera totuși cantitățile și nici frecvența acestei gustări.
Comentarii (14)
Scris de Daniela Mironov pe 29.01.2012 la 21:42
Nu este vorba despre o cura cu scortisoara, ci despre un consum regulat. In general, alimentele mentionate in articol trebuie sa faca parte din viata noastra zilnica, si nu sa fie consumate doar ocazional. Numai asa au rezultatele constatate in studiile stiintifice.
Scris de LIA POPA pe 24.01.2012 la 15:29
Pe ce perioada se ia scortisoara ?
Scris de Daniela Mironov pe 18.01.2012 la 13:21
Stimati cititori! Va atragem atentia ca revista Felicia nu este raspunzatoare pentru reclamele postate in comentarii. DariaMih este un spam binecunoscut, nu o persoana reala, care isi impartaseste experienta. Va indemnam sa fiti circumspecti in privinta invitatiilor si sfaturilor pe care le primiti pe internet DIN SPATELE ANONIMATULUI UNEI PORECLE.
Scris de michelle pe 18.01.2012 la 12:26
adresa de mail;bargaoanu.mihaela@yahoo.c om am facut o mica greseala
Scris de michelle pe 18.01.2012 la 12:24
DariaMih acele pASTILE PE CARE ZICI CA LE IEI CHIAR TE AJUTA SAU SUNT DOAR DE RECLAMA PENTRU CA AM VAZUT TOT FELUL DE PARERI IMI DORESC SA SLABESC SI NU STIU DACA SA LE IAU SAU NU CA AU UN PRET DESTUL DE MARE.TE ROG SA IMI SAI UN RASPUNS PE ADRESA MEA DE E- MAIL;bargaoanu>mihaela@yah oo.com astept un raspuns te rog din suflet
Scris de pepi pe 17.01.2012 la 18:18
Buna seara .Am o mare rugaminte la DariaMih,am inteles ca mergi la un nutritionist, as vrea si eu sa merg dar nu stiu la care.As dori daca se poate sa vorbim despre nutritionistul tau. Adresa mea de mess aslanpepi@yahoo.com (sau e- maill) Iti multumesc frumos .
Scris de SEtZKqyQUahklSrPZKw pe 15.01.2012 la 17:57
B4EZOp , [url=http://ylmshmpbmvpu.com/] ylmshmpbmvpu[/url], [link=http://copldlrmokcq.com/ ]copldlrmokcq[/link], http://yigvbcbsqqiy.com/
Scris de mihail pe 12.01.2012 la 18:45
Faza cu carnea rosie, oua si alune este un fake, ele ingroasa f mult, si mai ales ca, carnea rosie duce la Cancer (Ma refer la tumoare) nu la cancerul romanesc care este spagaa
Scris de RovWTuJtqnxZDRWzP pe 12.01.2012 la 17:55
OdzINk <a href="http://acmkwzwkiyik.com/ ">acmkwzwkiyik</a>
Scris de DariaMih pe 07.01.2012 la 02:21
Alimentele recomandate si eu le consum, mai putin ouale. Urmez o dieta personalizata recomandata de nutritionist, merg la fitness saptamanal si ma simt excelent si am dat jos o mare parte din kilogramele in plus.:)
Scris de CuteSuzy pe 07.01.2012 la 00:13
cele 7 alimente mentionate in articol mie mi-au fost recomandate de nutritionist si pot spune ca sunt foarte multumita de cat am slabit in perioada de cand am inceput dieta. Slabesc si ma simt bine.
Scris de RaduDD pe 29.12.2011 la 20:55
Alune ! Da, da, da ! Multe alune ! Acum sa vad cum rezolv cu scortisoara, cred ca trebuie un orez cu lapte peste care...mmmmm....pusa scortisoara din plin. Si dupa atatea bunatati, un tur de parc cu bicicleta, ca de sanie nici nu poate fi vorba.
Scris de marian pe 28.12.2011 la 14:10
abc
Scris de DariaMih pe 27.12.2011 la 19:10
Aceste alimente chiar te ajuta sa slabesti. Mie mi-au fost recomandate de nutritionist in urma efectuarii analizelor. Nu am renuntat la dieta nici acum in perioada sarbatorilor. Ma simt bine si slabesc frumos. Bineinteles, fac si miscare .:)
Adauga comentariu:
Horoscop







