Antena1.ro

incomemagazine.ro

AVERTISMENTUL medicilor! Ce trebuie să ştii înainte de a mânca CASTRAVEŢI în OŢET

Persoanele sanatoase pot consuma frecvent astfel de produse, mai ales daca sunt preparate cu mai putina sare. In ciuda efectelor benefice, ele sunt interzise celor cu afectiuni renale severe sau celor cu hipertensiune.

Ouale de prepelita, o adevarata farmacie naturala pentru organism

Ouale de prepelita au o multime de beneficii miraculoase asupra starii noastre de sanatate.

jurnalul.ro

Astăzi e ziua ta, Radu Bogdan

Radu Bogdan, directorul “Nine O’Clock”, primul cotidian de limba engleză din întreaga istorie a României, care va împlini peste două săptămâni 23 de ani, îşi sărbătoreşte astăzi ziua de naştere....

Omul zilei - Andrei Şerban

regizorPeste 800 de persoane care au venit la Teatrul Naţional “Vasile Alecsandri” din Iaşi pentru a urmări premiera de luni seara a operei “Lucia di Lammermoor”, de Gaetano Donizetti, au aplaudat frenetic...

GoodFood


Salată de tarama cu 4 aditivi periculoşi

Chiar dacă peştele şi preparatele din peşte fac parte din categoria alimentelor foarte sănătoase, recomandate a fi consumate măcar de 2-3 ori pe săptămână, nu trebuie să cumpărăm cu ochii închişi produsele din această categorie. Pentru a susţine afirmaţia vă dau un exemplu de produs din peşte care are o calitate îndoielnică.

in Nutritie pe 19 Februarie 2010, 01:28 Tipareste

rss

Este vorba de salata tarama care are în compoziţie doi conservanţi periculoşi, un colorant potenţial cancerigen şi un agent de încărcare care poate provoca tulburări digestive. În plus, tarama este un tip de icre de calitate inferioară, fapt ce ar trebui să conteze atunci când alegem un produs din peşte.
Iată ce ne spune eticheta produsului:
Ingrediente: piure de cartofi, ulei vegetal, apă, tarama (6%), sare, acidifiant (acid citric), agent de îngroşare (carboximethilo celuloză), arome, coloranţi (cochenile red a), conservanţi: benzoat de sodium, sorbat de potasiu.
Puse cap la cap, informaţiile despre salata de tarama ne demonstrează cât sunt de lipsite de valoare nutritivă unele produse de pe piaţă.

Sfat: Atunci când doreşti să consumi peşte sau preparate din peşte, optează pentru produse fără conservanţi. Prepară acasă peşte la cuptor, peşte la grătar sau icre. Este calea cea mai sigură de a beneficia de calităţile nutritive ale acestui produs.
   
   



Ti-a placut acest articol? Aboneaza-te la newsletter si saptamanal te vom tine la curent cu cele mai importante informatii!


Adauga comentariu:

caractere disponibile
capcha
trimite


Sondaj

Ce metoda folosesti pentru a-ti pastra inima sanatoasa?

Calculator de greutate ideala

cm
kg