Revista Felicia va ofera:
-
CONCURS: Câștigă o ședință foto profesională
-
CONCURS: Câștigă ședințe de tratament anticelulitic
-
Dieta esenţială
-
Montignac - Prevenirea bolilor cardiovasculare
-
Castiga acum incredere in tine - Paul McKenna
-
O viata noua in 7 zile - Paul McKenna
-
“Te pot face să slăbeşti”
-
Lasa-te de fumat in 30 de zile
-
Montignac - mananc sanatos si raman tanar
-
Dieta Montignac pentru femei
-
Zodiacul Copiilor
-
Nutritie si biotratamente - vol.3
-
Nutritie si biotratamente - vol.2
-
Nutritie si biotratamente
-
Ghidul varstelor femeii
-
Colectia Montignac: Indicele Glicemic
-
Michel Montignac - Mananc, Slabesc si ma Mentin
-
Ghidul Terapiilor Complementare
Sosul de rosii reduce riscul de infarct
Ketchup-ul face parte din alimentatia multor persoane, desi unii medici nu-l recomanda din cauza efectelor negative pe care le poate avea asupra digestiei, in special cel iute, la persoanele cu afectiuni ale stomacului. Recent insa, cercetatori citati de "British Journal of Nutritioni au stabilit ca acest sos "eliminai colesterolul rau. Ketchup-ul, atat de apreciat de englezi si nu numai de ei, este, conform cercetatorilor scandinavi, un balsam pentru inima. Ei considera ca este suficienta consumarea unei cantitati modice in fiecare zi pentru a tine sub control valorile LDL, asa-numitul "colesterol raui. Un grup de voluntari, alcatuit din 16 barbati si 5 femei cu varste cuprinse intre 20 si 49 de ani, s-au supus unui experiment condus de medici de la Universitatea din Oulo, Finlanda, acceptand sa urmeze un regim alimentar "tomato freei timp de trei saptamani, pentru ca apoi sa adauge treptat la cele trei mese - mic dejun, pranz si pauza de ceai - 30 de grame de ketchup sau 400 mililitri de suc de rosii. Rezultatele analizelor de sange au fost absolut surprinzatoare: nivelul total al colesterolului a scazut cu aproape 6 la suta, iar LDL chiar cu 13 la suta.
Datele obtinute sunt atat de concludente, incat medicii recomanda ca persoanele care sufera de valori ridicate ale colesterolului sa introduca in regimul alimentar zilnic ketchup sau suc de rosii, pentru a reduce astfel riscul de infarct.
Se stie ca virtutile benefice ale rosiilor, considerate un aliment ultrasanatos, sunt cunoscute de multa vreme si numeroase studii au evidentiat faptul ca licopenul, pigmentul care confera culoarea rosie caracteristica acestei legume, are un important rol protector fata de anumite forme patologice grave, intre care si tumora la prostata; riscul, in cazul acesta, ar putea fi redus cu 45 la suta daca in meniul saptamanal s-ar introduce minimum 10 portii de rosii. Fiind si un puternic antioxidant, licopenul ajuta si la prevenirea imbatranirii precoce a celulelor si la ferirea organismului de boli cardiovasculare si degenerative.
Citeste si ...
- »Ultravioletele cresc capacitatea de învăţare rapidă
- »Vara, luna ne influenţează psihicul
- »Felul de a înota ne dezvăluie caracterul
- »Muzica, cel mai placut tratament
- »Consumul excesiv de sare, un pericol pentru copii
- »Migrenele pot provoca leziuni pe creier
- »Guma de mestecat este nesanatoasa
- »Rasul te vindeca de stres
- »Ceapa care nu te face sa... plangi
- »Lasa-te de fumat facand sport
- »Insomniile, o grava problema de sanatate
Semnificaţia culorilor îmbrăcăminţii
Pentru mulţi, îmbrăcămintea nu reprezintă doar un accesoriu. Pentru cei cu capacitate de opţiune, este şi o modalitate de expresie a propriei personalităţi. Să le luăm pe rând semnificaţia celor mai importante culori. Negrul este considerat regele încoronat al modei. Emană putere şi stabilitate. Este ales (în afara...
continuareHoroscop
22 noiembrie - 20 Decembrie






